Malý čtenář

středa 30. července 2003

V předvčerejších a předpředvčerejších LN jsem našel pár středně až méně závažných chyb a jednu pěknou v dnešní MF, ale to už by posunulo tento blog do příliš reaktivní (ne-li análně-retentivní) polohy. A nakonec noviny nejsou úplně zavrženíhodné - z rozhovoru Jaromíra Slomka s Milošem Urbanem ve včerejších Lidovkách jsem se - mj. - dozvěděl, že si pořídil internetové stránky www.milos-urban.cz. Mimochodem samozřejmě jsem pak popaměti vyťukal adresu bez pomlčky, nedostal se nikam a musel se opravovat - měl by se vytvořit nějaký RFC pro tyhle osobní domény doporučující, jestli křestní a příjmení oddělovat čili nic. Grafika a vůbec forma by mohla být lepší, obsah vlastně taky; ale já jsem předpojatý, Sedmikostelí je v Městské knihovně pořád přebookováno (leda snad bych si vzpomněl, až příště pojedu na Opatov), takže jsem četl akorát Paměti poslance parlamentu a... inu... nedokázaly mě přesvědčit o svých východiscích, na rozdíl třeba od The Gold Coast Kima Stanleyho Robinsona (taky ovšem podstatně delšího).
POZOR: Paralelní blog 2003-9 je na malyctenar.bloguje.cz