Malý čtenář

úterý 12. května 2009

Jak mi Starbucks zachránil život, nakl. Columbus

jen si tu tak ukládám a testuji:

přeložil Jiří Martínek, redakce Otilie Grezlová, Korektura Karel Herynk

Už jsem myslel, že mám otrocký překlad roku ("Tak jak to jde, vám dvěma?" s. 216), a ono to není "..., you two", ale jenom "You two getting along"?

Přál jsem si mít kladný přístup k životu jako Ella. 237 (tříletá holčička) chybí "Hi" and "Bye" were equally exciting to her. And should be to me.

S vlhkou bílou utěrkou energicky utřela parní trysky
Byla tohle poslední nejlepší slova, která mi mohla říct? 238 (last, best)

skvělým agentem Gillianem MacKenziem. Gillian se stal ... neocenitelným rádcem ... Jeho intuice ... Jeho cílená energie... Gillian mě pak představil své přítelkyni Erině Moore 243 přítel Eriny 244

Gillian mě také představil ... která mi pomohla vybrat Toma Hankse a Guse Van Santa jako ideální tvůrčí osoby pro zfilmování mého příběhu.

7 Pokora povznáší - The humble improve. (Marsalis)

Máte to, čemu se říká akustická neuroma. ... Malý nádor 25

Diverzita se v korporátní Americe stala abstraktním cílem 39

Mojí jedinou nadějí zůstávalo, že Crystal potřebuje nové zaměstnance tak moc - nebo je natolik dostatečně odvážná -, až mi dá šanci. 40

Studovala tehdy na univerzitě, ale nijak to nezmenšilo její solidárnost s těmi méně šťastnými. 45

"Ty to stále nechápeš!" 46
Přestože měl další spoj přijet až za několik minut, k vlaku jsme pádili všichni, jako by to byla poslední možnost (another in a few minutes

ze všeho nejraději byl středem pozornosti na různých party. "Všechno se odehrává na party," říkal 52 Everything happens at parties

Naše společnost nese Starbucks Coffee. 54

Zelda nikdy nedostála svému dávnému slibu 73 never fulfilled her early promise

Svůj smutek zahoď, sbohem mu dej. Šílenství nahoď, všem zamávej. - výrok hudebníka Seala otištěný na straně kelímku 85

"Jsem zneuznaný architekt [architect manqué, pozn. překl.]." sic
"Opičí architekt?" [architect money, pozn. překl.] ujišťovala se. 86

elegantní party, na níž jsem pozval mnoho významných osobností 87

jsem jako hodně vytížený vedoucí pracovník v pět hodin ráno nanejvýš řídil se zarudlýma očima auto na cestě z L. A. 121 riding the red-eye back from a trip

Děti jsem o nálezu informoval, přičemž jsem zdůraznil, že jde o nevyléčitelný nádor a že se s ním zatím nemusí nic dělat. 138 that it was not terminal

Byl to ideální barový hostitel, protože pil s vámi. 175

V mysli mi vytanul název jedné z knih Thomase Wolfea You Can't Go Home Again (Domů už se vrátit nemůžeš, pozn. překl.) 189

jiného jejího oblíbeného strýčka zadrželi na schodišti do Harvardského klubu a poté do konce života zavřeli do zařízení ve státě New York. 199

jednou jí lékař oznámil, že trpí aneryzmou. 201

vystupovala v představení mimo hlavní scénu Broadwaye ... Hrála jakousi ztřeštěnou naštvanou ženskou a role ji chytila u srdce. 213 (role she threw her heart into)

'Ze by příznak stárnutí, "stařecká chvilka"? 215

Štítky: ,

POZOR: Paralelní blog 2003-9 je na malyctenar.bloguje.cz